Mai scrie cineva scrisori?

Intrebarea asta m-a pocnit ieri, cat citeam pe blogul Marei despre scrisul de mana. Sincer, eu n-am mai trimis o scrisoare de.. nici nu mai stiu de cata vreme. Insa mi-am propus sa folosesc timpul meu din zilele urmatoare ca sa schimb asta!

Daca tot am prieteni care-mi sunt departe momentan, ar fi chiar dragut sa le trimit ceva mai personal decat un e-mail. O scrisoare cu tot felul de mazgalituri si-o poza sau doua cred ca i-ar bucura si i-ar surprinde destul de mult. Oricine s-ar bucura sa mai gaseasca si alte lucruri in cutia de scrisori, nu doar facturi si cataloage de la supermarket, nu-i asa?

Cui i-ati scrie o scrisoare? Laura, Kathy, Daniel, Pinguu, Andreea, Maria?

19 Comments on “Mai scrie cineva scrisori?”

  1. Daniel says:

    Oricui ar fi capabil sa trimita inapoi una! Dar as scrie genul de scrisori pe care le scria Eminescu politicienilor din vremea lui (vezi: Scrisoarea III)!

  2. elenazam says:

    Asa este…si eu ma gandeam la asta zilele trecute…mi-e tare dor sa trimit si sa primesc scrisori:)

  3. O idee foarte buna. Sper ca atunci cand o sa am ceva timp liber ( sigur zilele astea nu ) o sa scriu macar o scrisoare. Ideea e cu atat mai incantatoare pentru mine fiindca am mai multa inspiratie cand asez pixul/stiloul pe hartie decat atunci cand deschid calculatorul si intru in casuta de e-mail.

  4. ally_aria says:

    Prin scoala generala si liceu inca mai scriam scrisori. Era o adevarata bucurie sa le pun la posta si sa astept postasul sa vina cu un raspuns! Intr-adevar, e mult mai personal decat un mail electronic. Acum, au mai ramas vederile cand sunt plecata prin concediu, desi, de multe ori nu mai apuc sa le expediez si le aduc personal acasa 🙂

  5. batonel says:

    Eu inca mai folosesc aceasta metoda de comunicare, nu foarte des dar la 3-4 luni mai trimit cate o scrisoare.
    Cred ca o scrisoare in ziua de azi face cat 10000 de cadouri scumpe.

  6. Malina says:

    As scrie, dar nuam cum, oricum, pe vremuri, am purtat corespondente serioase, dar de cand cu netul … s-a dus si cu fericirea scrisorilor si cu bucuria nemarginita de a deschide un plic nou-sosit …

  7. O initiativa destul de frumoasa.Nu am mai auzit demult pe cineva, sa scrie o scrisoare.Nu am mai scris o scrisoare de cand aveam 12 ani.E placut, sa faci ceva nou si totodata atat de vechi.Si asemenea acestui paradox, uneori te saturi de atatea taste si ecrane digitale, dar uneori nu stiu ce ne-am face fara ele.

    • Multumesc frumos!
      E un pic trist ca am abandonat hartia si pixul, dar asa cum in moda revine dupa ani si ani, sper sa revina si cea a scrisorilor. Ecranele digitale nu le vad abandonate prea curand, dar macar din cand in cand sa le lasam sa se odihneasca 🙂

  8. […] GCM, LFB, Costin, Paul ,Tury , Surfer , Octocat, Elena,  Pato, pinguu, Pavel,  Sorin, ti.me ,Tibi, Manu, Twigg, Un porc, Doru, Nice , Bianca , Horea , Maria- Madalina; Daniel; Iuliana; […]

  9. E interesant sa scrii scrisori!
    Parca ai trai in alta epoca. Eu de doua luni caut o posta si inca nu am gasit-o… mi-a luat ceva timp sa fac rost si de plic..in fine, cred ca nu voi mai trimite nimic. Tehnologia ne da adesea planurile peste cap.

  10. […]  Paul ,Tury , Surfer , Octocat, Elena,  Pato, pinguu, Pavel,  Sorin, ti.me ,Tibi, Manu, Twigg, Un porc, Doru, Nice , Bianca , Horea , Maria- […]


Leave a Reply

