Primul pas

Si-uite asa incepem.  Se spune ca primul pas e intotdeauna cel mai greu. Sper sa fie asa, iar de acum inainte sa mearga lucrurile din ce in ce mai usor.

Eu va las sa aruncati un ochi pe aici si ma apuc sa va spun cum mi-am petrecut timpul meu de azi. Mai bine zis, cum o sa mi-l petrec, caci e programat pentru mai tarziu.

Pana atunci, bine ne-am intalnit si la cate mai multe (re)intalniri placute!

 

7 Comments on “Primul pas”

  1. […] deplina si l-am lasat sa-si gaseasca singur drumul in viata, cu asta micu’ sunt mai stricta. ti.me are calea deja aleasa, iar de nu-i convine, asta e. Macar poate sa zica mersi ca nu-l fac doctor. […]

  2. magicb says:

    Cat de minunat! Mereu ma rasfat cu o portie de “timpul meu”, de cele mai multe ori seara tarziu, dar vai cat de minunat e :3. Formidabila idee.

    • Catalina Zaharia says:

      Atunci esti un exemplu bun pentru noi toti 🙂
      Multumesc frumos 🙂 Daca sa reusim sa si ducem mai departe ideea asta frumoasa, o sa fie fantastic. Sa-i facem pe oameni sa se gandeasca si la micile lor bucurii!


Leave a Reply

